20 Ocak 2014 Pazartesi

                                                            Mutlu Evliliğin Sırları 

   Allaha şükür nikah kıyıldıktan sonra evlilik cüzdanını görmemiş gibi sallayan o kekomançi gelinlerdenim. O yüzden gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki evlilik tam benim kalemim. Şimdi size engin tecrübelerimden yola çıkarak evliliğin kalay çağı olan 1. yılını nasıl huzurlu geçirebileceğinizi anlatacağım. 



1- Kesinlikle Çocuk Yapmayın: Eve haciz gelmiş gibi mobilyasız salonlarda, sehpasız odalarda yaşamak istemiyorsanız çocuk yapmayın. Neymiş efendim bıdıcık emeklerken kafasını sivri köşelere çarparmış. Ama canım o kafasını çarpmasın diye sen neden 2 yıl keşiş gibi bir kilimin üstünde yaşıyorsun. Bu mu çözümün! Vizyonun bu mu! Ayrıca çocuk yapıp, saatlerce çocuğun kakasından, salyasından konuşan libidosu yerlerde çiftlere döneceğinize, dünyayı gezin, evinizde harika partiler verin, parmakla gösterilin cemiyette parmaklaa! Bakıcı parası, gymboree kirasına girmiyorum bile. Çocuk yapmayın paranız cebinizde, kocanız yanınızda kalsın.



2- Evli Çiftlerle Görüşmeyin: Dünyanın en sıkıcı şeyi evli çiftlerle görüşmektir. Biraraya gelince anlatılan gerzek anılar, asla gidilmeyecek dörtlü tatil planları, 1558 kere izlenen düğün dvdsi ömür tüketir. Öve öve bitirilemeyen düdüklü tencere, nevresim takımı, havlu kenarı sohbetleriyle kulağınızdan kan gelsin istemiyorsanız evli çiftlerden uzak durun. Zaten aynı anda pijamasını giyen, cumartesi akşamı evde oturup mandalina yiyen, alışverişe elele Bim'e giden insanlarla ne paylaşabilirisiniz Allah aşkına!



3- Asla Yemek Yapmayın: Böylece hem kocanız beklenti içine girmez hem de aza tamah etmeyi öğrenir. Örneğin acıkınca bir pudingle doyup, pizza krakerle açlığını bastırarak, survivora katılacak kadar açlıkla terbiye olur. Ayrıca yemek yapmazsanız evli çiftleri yemeğe almak zorunda da kalmazsınız. Böylece, her gelene evinizi Masumiyet Müzesi gibi gezdirip; - Ay gardolaplar harikaymış nerde yaptırdınız? ya da - Yalnız kombi baya iyi ısıtıyomuş ne kadar fatura geliyo? gibi akıl dolu sorularla gençliğinizi soldurmazsınız.



4- Birlikte Oyun Oynamayın: Evliliğin 1. yılında insan birbirini daha iyi tanıyıp, zaaflarını daha yakından görür. O yüzden naparsanız yapın asla o yuvaları dağıtan grup oyunlarını eşinizle oynamayın. Oynarsanız da sakın aynı takımda olmayın. Hele çiftlerden biri biraz hırslıysa; birbirinin gözüne terlik atan mı dersin, greyfurt sıkan mı dersin, bir Monopoli uğruna yarab ne ocaklar sönüyor. Herkesin içinde kocanıza; - Ay Aytekin ne malsın ya! diye çemkirmek istemiyor ve uzun yıllar yüz yüze bakabilme istiyorsanız, Tabu oyunu sizin için bir tabu olsun lütfen.



5- Bekar Arkadaşlarınızla Görüşün: Gece 3 te evinize gelip kusan, 4 kızı aynı anda idare eden, her ayrıldığı sevgilisinden sonra dünya yanmış gibi dertlenen tek tabanca arkadaşlar candır can. Bekar arkadaş bir plazanın 58. katındaki partiyi de bilir, tren garında yapılan defileyi de. En hip mekanları, pornosu çıkan sanatçıları, en yeni applicationları ilk ondan duyarsınız. Teklifsizdir, pazar akşamı don paça otururken eve dalar, sabah 6 ya kadar L koltuğa yayılıp dedikodu yapar, yemek hizmet beklemez, kuru ekmeğe salça sür ses etmez, nereye çağırsan gelir, bonservisi elindedir, güler, eğlenir, akıl vermez huzur verir daha ne olsun..

Yukarıda saydığım 5 maddeyi uygular bir de üstüne az az ve sık sık yerseniz, hem mutlu bir evliliğiniz olur, hem de totoyu büyütmeden evliliğin ilk yılını atlatmış olursunuz.



6 yorum:

  1. Komik mobik ama bazilari cok dooru valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bu yıl içerisinde Astrolojik gelişmeleri yorumladığımız ve 2015 yılı içerisinde yaşanması muhtemel gelişmeler ve  2015 yılı burç yorumları  hakkındaki görüşmelerimizi yayınladığımız moda sitesinde öncelikli olarak Kadın arkadaşlarımızla beraber soru ve cevap şeklinde görüşlerimizi anlatmaya başladığımız Modaloji sitemiz yayına girdi.

      Sil
  2. Hahahaaa... Sevdimm yazını:))

    YanıtlaSil
  3. Yazılarınız gerçekten Başarılı.

    YanıtlaSil